Mensen die zich willen aanmelden bij onze vereniging zijn eerst aspirant lid. Deze periode is vastgesteld door de KNSA en behoord door alle schietverenigingen in Nederland te worden aangehouden. Als aspirant lid krijgt u een instructie aangeboden door één van de basistrainers om de eerste techniek van het sportschieten aan te leren. Om in aanmerking te komen voor het volwaardig lidmaatschap verwachten wij dat u, gedurende deze periode, regelmatig uw gezicht laat zien en op een verantwoorde wijze met (lucht-)wapens kan omgaan. Ook dient u, na aanmelding, zo spoedig mogelijk een geldige Verklaring Omtrent het Gedrag bij de vereniging in te leveren.

Misschien vraagt u zich af of het lidmaatschap van een schietsportvereniging iets voor u is en lijkt het u leuk om eens kennis te maken met onze vereniging.

Voor inschrijving bij onze vereniging hebben wij een aantal persoonsgegevens van u nodig. Vraagt u zich af hoe wij met deze informatie omgaan dan verwijs ik u graag naar onderstaande brochure:

Vul het contact formulier in voor meer informatie.